• Poort: 587
    • Versleuteling: STARTTLS
    • Klik op Volgende en alle vensters sluiten

    Het kan een paar minuten duren voor dat alles gesynchroniseert is. Als de bestaande e-mails daarna niet worden weergegeven, dit is afhankelijk van de taalversie, dan voert u ook de volgende handelingen uit:

    • Ga in Outlook naar Bestand
    • Kies Accountinstellingen (Afbeelding - 01)
    • Kies de onderste optie: Profielen beheren (Afbeelding - 10)
    • Klik op e-mailaccounts (Afbeelding - 11)
    • Kies het juiste account (Afbeelding - 03)
    • Klik op wijzigen
    • Klik op Meer instellingen (Afbeelding - 11)
    • Klik op geavanceerd (Afbeelding - 12)
    • Vil bij het veld “Pad van de hoofdmap:” in: inbox (Afbeelding - 13)
    • Kik op Ok, volgende, in de pop-up sluiten, voltooien en nog een keer sluiten
    • Sluit alle vensters
    • Start Outlook (eventueel) opnieuw op

    Outlook opnieuw opstarten en dan is alle aangepast en moet de mail weer binnenkomen en kun je mail versturen