• aanpassingen van de Outlook instellingen bij het gebruik van een POP-protocol

    • Ga in Outlook naar Bestand
    • Kies Accountinstellingen (Afbeelding - 01)
    • Kies nog een keer Accountinstellingen 
    • Kies het juiste account (Afbeelding - 03)
    • Kies Herstellen (Afbeelding - 04)
    • Kies Geavanceerde opties 
    • Aanvinken: “Ik wil mijn account handmatig herstellen” (Afbeelding - 05)
    • Kies Repareren 
    • fJe komt nu in een scherm waar de volgende gegevens moeten worden ingevuld:

    Inkomende email POP-instellingen

    • Servernaam: ns1.fehac-ict.nl (Afbeelding - 06)
    • Gebruikersnaam: uw volledige emailadres
    • Wachtwoord: het wachtwoord van uw emailadres
    • Poort: 995
    • Versleuteling: SSL/TLS

    Uitgaande email SMTP-instellingen

    • Servernaam: ns1.fehac-ict.nl (Afbeelding - 07)
    • Poort: 587
    • Versleuteling: STARTTLS
    • Aanvinken: Voor de server voor uitgaande e-mail (SMTP) is verificatie vereist
    • Aanvinken: Dezelfde instellingen gebruiken als voor de server voor de inkomende e-mail
    • Klik op volgende
    • Klik op gereed en alle vensters sluiten

    Outlook opnieuw opstarten en dan is alle aangepast en moet de mail weer binnenkomen en kun je mail versturen