• Aanpassingen van de Outlook instellingen bij het gebruik van een IMAP-protocol:

    • Ga in Outlook naar Bestand
    • Kies Accountinstellingen (Afbeelding - 01)
    • Kies nog een keer Accountinstellingen (Afbeelding - 02) 
      • Kies het juiste account (Afbeelding - 03)

     

    • Kies Herstellen (Afbeelding - 04)
    • Kies Geavanceerde opties 
    • Aanvinken: “Ik wil mijn account handmatig herstellen” (Afbeelding - 05) 
    • Kies Repareren
    • Je komt nu in een scherm waar de volgende gegevens moeten worden ingevuld:

    Inkomende email IMAP-instellingen

    • Servernaam: ns1.fehac-ict.nl (Afbeelding - 08)
    • Gebruikersnaam: uw volledige emailadres
    • Wachtwoord: het wachtwoord van uw emailadres
    • Poort: 993
    • Versleuteling: SSL/TLS
    • Optioneel de hoofdmap instellen op "inbox" (zonder de aanhalingstekens)

    Uitgaande email SMTP-instellingen

    • Servernaam: ns1.fehac-ict.nl (Afbeelding 09)
    • Poort: 587
    • Versleuteling: STARTTLS
    • Klik op Volgende en alle vensters sluiten

    Het kan een paar minuten duren voor dat alles gesynchroniseert is. Als de bestaande e-mails daarna niet worden weergegeven, dit is afhankelijk van de taalversie, Klikt u op onderstaande knop, deze laat hoe zien hoe u dit probleem oplost.